Min forsendelse er ikke blevet afhentet
Jeg ønsker at ændre mit afhentningstidspunkt
Såfremt du alligevel ikke har mulighed for at være til stede på adressen i det valgte tidsrum, er der følgende to muligheder. Afhængig af hvilken af vores underleverandører, der varetager din forsendelse, er det muligt selv at ændre afhentning under ‘Mine sider’. Tryk da på ‘Vis mine bestillinger’, derefter ‘Vælg’ ud fra det pågældende ordrenummer og så ‘Ændre afhentning’.
Finder du ikke ‘Ændre afhentning’ som valgmulighed, bedes du kontakte kundeservice via nedenstående kontaktoplysninger.
Jeg ønsker at annullere min afhentning og indlevere i pakkeshop
Hvis du ønsker at annullere din afhentning og selv indlevere din forsendelse i nærmeste pakkeshop, er det intet problem. Afhængigt af hvilken er vores underleverandører, der varetager din forsendelse, er det muligt selv at ændre afhentning til indlevering under ‘mine sider’. Tryk da på ‘Vis mine bestillinger’ og derefter ‘Vælg’ ud fra det pågældende ordrenummer. Vælg så ‘Ændre afhentning’ og til slut ‘ingen afhentning’.
Finder du ikke ‘Ændre afhentning’ som valgmulighed, bedes du kontakte kundeservice via nedenstående kontaktoplysninger.
Min pakke er ikke blevet afhentet
I tilfælde af du ikke var til stede på adressen ved afhentning, eller at vores underleverandørs chauffør endnu ikke har været på adressen, bedes du kontakte vores kundeservice.
Kundeservice kan kontaktes på e-mail support@pakke.dk eller tlf. +45 70 201 401
Telefonisk åbningstid
man-tors 10-12 / 13-16
fredag 10-12 / 13-15:30
Vi besvarer e-mails
Man-fre 08-24