Du kan sende: dokumenter, pakker, paller og containere.
Tilbudene vises overskueligt så du kan vælge det bedste.
Vælg det bedste tilbud og spar penge.
Jeg har brug for hjælp vedrørende min PostNord forsendelse - hvad gør jeg?
Hvis du har behov for at kontakte PostNords kundeservice for spørgsmål vedrørende din forsendelse eller andre henvendelser, er vi her for at guide dig. Hvad end du skal sende, modtage, anmelde en reklamation eller har spørgsmål til told og importregler, sidder PostNords kundeservice klar til at hjælpe dig!
For at komme i direkte kontakt med PostNords kundeservice anbefaler vi, at du besøger deres officielle hjemmeside og finder deres kontaktinformation, afhængigt af hvad der passer dig bedst. Du kan nemt få adgang til PostNord's kontaktinformation her. Hvis du er erhvervskunde, kan du gå til kundeservice for erhverv her. Ved at henvende dig direkte til PostNords kundeservice vil du modtage specialiseret assistance og oplysninger relateret til din specifikke forsendelse.
Det er muligt at chatte med PostNord alle hverdage mellem 08:00-17:00, eller du kan henvende dig direkte til PostNords via e-mail, hvor du har mulighed for at få svar på dine spørgsmål. Alternativt kan du også ringe til PostNords kundeservice alle hverdage mellem 10:00-13:00 på +45 70 70 70 30.
Vi håber, at denne information er nyttig, og at din henvendelse til PostNord kundeservice bliver håndteret hurtigt og effektivt. Hvis det drejer sig om en Postnord-forsendelse igennem Pakke.dk, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du har brug for hjælp. Besøg i såfald vores kontaktside og oplys dit ordrenummer, så besvarer vi din henvendelse hurtigst muligt.
OBS: Hvis din henvendelse drejer sig om hjælp til at tracke din pakke kan du let gøre det ved at klikke her. Alt du skal gøre er at indtaste det pakkenummer, der er tilknyttet din forsendelse, og trykke "Spor min pakke". Du har mulighed for at se din forsendelses tidligere rejse samt dens nuværende position.