Reklamation


Enhver form for reklamation skal ske med skriftlig henvendelse til Pakke.dk via info@pakke.dk.  Ved reklamation oplyses ordrenummer eller anden identifikation af købsaftalen.
 

I anledning af synlig beskadigelse af en pakke, eller ved helt eller delvist tab af indhold af pakken, skal reklamation ske straks ved modtagelsen af pakken. Ved ikke synlig beskadigelse skal reklamation ske til Pakke.dk skriftligt inden 5 hverdage fra modtagelsen, søn- og helligdage ikke medregnet.
 

Der skal medsendes billededokumentation af skader og al emballage skal gemmes til inspektion.


Krav i anledning af forsinkelse af en pakke skal fremsættes skriftligt af afsender senest 21 dage efter, at pakken er blevet afleveret til eller anmeldt over for modtager.

Øvrige krav, skal fremsættes uden ugrundet ophold og senest 6 måneder efter pakkens indlevering til befordring.  Kunden fortaber sit krav mod Pakke.dk, såfremt der ikke er foretaget reklamation inden for de angivne frister.
 

Pakke.dk yder ikke erstatning, hvis kunden ikke har overholdt kravene beskrevet i forretningsbtingelserne.