Har Bring hvad der skal til i en konkurrencepræget fragt-industri?

Det er langt fra nogen hemmelighed, at der er ekstremt stor konkurrence indenfor fragt. Det er naturligvis en konkurrence der kommer kunderne til gode – og som tvinger virksomhederne ud i nyskabende løsninger.

Det betyder dog også, at det for mange virksomheder kan være svært at følge med. Og i en verden der nærmest er opslugt af en håndfuld store spillere indenfor fragt, er Bring et friskt og dynamisk pust på scenen.

Bring – et skandinavisk varemærke

Der hvor Bring skiller sig en smule ud fra de større konkurrenter, er at du har at gøre med en lokal virksomhed. I hvert fald når man ser på det store billede. Bring er nemlig et skandinavisk firma, og har en kæmpe tilstedeværelse i Sverige. Det betyder at du altid får en ”lokal” service, der har forståelse for det nordiske marked, og som ved hvilke udfordringer der kan være.

Bring pakkeshop

Det betyder også at du ikke skal kæmpe med internationale kulturforskelle, som eksempelvis ved tyske og amerikanske fragtfirmaer. Vi ved ikke om det måske er én af grundene til at vores kunder er så tilfredse med Bring. Det kan naturligvis også være servicen, men måske også fordi at vi ofte tænker nogenlunde éns?

Bring ved første øjekast

Én af de mest bemærkelsesværdige ting ved firmaet her, er at der bag de grønne biler gemmer sig et købmandskab uden lige. Der er altid mulighed for at få kompetent rådgivning, og chaufførerne har generelt set også en særligt høj tilfredshed ude hos kunderne. Det er måske derfor de i skrivende stund har en imponerende 6.plads på trustpilot, over bedst bedømte kurérfirmaer.

Her kan du måske som virksomhedsejer tænke at det bliver en anelse for sukkersødt. Men det kommer næppe som en overraskelse, at dine kunder lægger mærke til den service du leverer – og den service stopper først når kunden har fået pakken i hånden. Derfor er det vigtigt at du har styr på din fragt, og at de samarbejdspartnere du vælger, behandler dine kunder som var det deres egne.

Særligt fokus på tempereret transport

Hvis du har varer der kræver særlige temperaturer – enten frost eller køl, så kan det ofte være svært at finde et fragtfirma der kan levere en konstant service. Hos Bring er der altid mulighed for at få både køl- og frys transporteret, ligesom de også kan opbevares på lagre og terminaler rundt omkring i Skandinavien. Det giver dig en ekstremt høj fleksibilitet i en særligt krævende branche, og sikrer at dine varer er friske når dine kunder får dem.

Udover at dine varer naturligvis bliver fragtet ved den rigtige temperatur, er det også værd at bemærke at alle biler, terminaler og lagre hos Bring (der varetager denne type gods) er godkendte i forhold til alle kunstens regler. Så slipper du for at bekymre dig om det!

Fleksibilitet hele vejen rundt

Uanset om dine varer skal på køl eller ej, så er det vigtigt at din faste samarbejdspartner har løsninger der passer til ethvert behov du måtte have. Her har du hos Bring mulighed for at få fragtet stort set hvad som helst. Uanset om det er fragt af pakker, forsendelse af paller, kurérkørsel eller noget helt fjerde – så er der stor sandsynlighed for at du kan få løst dit problem med Bring.

Du får selvfølgelig også adgang til deres avancerede men funktionelle sporing, så du altid kan holde øje med dine forsendelser. Med andre ord er der ikke mange ting som Bring ikke kan varetage – og det betyder at du ikke behøver holde styr på flere forskellige fragtfirmaer. Generelt set er de også prissat ganske fornuftigt i forhold til konkurrenterne, og noget af det vores kunder fremhæver er, at man i det lange løb kan spare mange penge på sin fragt, da du frit kan vælge imellem de forskellige løsninger hos dem. Det sikrer altså at du altid får den rigtige pris til dit behov.

Service i højsædet

Noget andet der ofte fremhæves er deres selvbetjeningsplatform. Her kan du håndtere alt hvad du har brug for i forhold til din fragt – og det inkluderer både tracking, booking af bud, betaling og meget mere. Det er især praktisk i de mindre virksomheder, hvor du ofte er nødt til at håndtere disse ting udenfor almindelig åbningstid.

Alt i alt ser vi Bring som en stærk spiller indenfor fragt og forsendelser – især i det Skandinaviske marked. Hvis du ofte sender varer til andre lande end i Skandinavien, er der andre spillere der muligvis har nogle lidt mere skræddersyede løsninger. Men i 99% af tilfældene vil du sandsynligvis få opfyldt dine behov.

Det er forfriskende med en større Skandinavisk spiller på markedet, og vi ser helt klart Bring som én af de mere innovative firmaer i branchen. Det viser sig i deres løsninger, deres fokus på bæredygtighed og god service, og er alle sammen gode kvaliteter for en potentiel samarbejdspartner.

Derudover er det ofte også nemt at finde gode Bring priser – især hvis du indhenter tilbud i større mængder af gangen. Her kan du med fordel bruge vores beregner for at sikre at du får det rigtige produkt, så du kan slippe så billigt som muligt. Bare rolig – kvaliteten er den samme hele vejen rundt!

Særligt interessant er det at Bring er en stor virksomhed – men stadig ikke så stor at man ikke kan få personlig service. Det er endda muligt at få Bring til at løbe ærinder for dig hvis nødvendigt, hvilket betyder at du kan få afleveret dit jakkesæt til rens samtidig med at de henter pakkerne i din forretning – eller måske endda kan komme med frokost til dit møde? Uanset hvad, så er Bring en sjov virksomhed i en presset branche, og der er ingen tvivl om at der er brug for flere af deres slags.

Billig fragt med Bring

Hvis du leder efter nogle særligt skarpe priser på fragt, er det en god idé at tage et kig på Bring. Det skandinaviske firma har altid gode priser på deres løsninger, og har et væld af forskellige muligheder for at sikre at dine forsendelser når sikkert frem.

Bring kan varetage mange forskellige arbejdsopgaver – heriblandt transport af pakker og paller. Selve proceduren er ganske simpel, og pakkerne bliver afhentet direkte hos dig. På denne måde slipper du for at skulle køre dine forsendelser til en pakkeboks, så du kan sørge for at bruge din tid så effektivt som muligt. Pakkerne leveres som udgangspunkt til modtageren indenfor almindelig kontortid, hvilket sikrer at erhverv-til-erhverv kører så gnidningsfrit som muligt.

Uden at blive alt for sentimental, er der også noget romantisk ved at vælge en nordisk samarbejdspartner. Det nordiske marked er helt klart Brings højborg, og især i Sverige er der rivende udvikling i firmaet. Det betyder dog ikke at du behøver begrænse dig til Skandinavien. Med Bring kan du få håndteret forsendelser i mange lande både indenfor -og udenfor EU. De 6000 dedikerede ansatte hos Bring vil altid gøre deres bedste for at få bragt dine varer sikkert og effektivt ud til modtageren.

Palletransport fra Bring

Hvis du skal bruge lidt mere end bare almindelig pakkepost, kan du også få gode priser på palletransport hos Bring. Her får du altid hurtig levering på 1-3 hverdage i Danmark, og som standard får du mængderabat hvis du sender flere paller på samme tid.

Palletransport er én af de mest populære former for forsendelser i Danmark. Det er effektivt, billigt og sikkert. Samtidig er løsningen fleksibel nok til at kunne blive lastet på de fleste biler, hvilket betyder at du ikke er begrænset af vognmandens flåde. Hos Bring kommer dette dog ikke til at blive et problem uanset hvad, da de altid gør en dyd ud af at kunne hjælpe med effektive forsendelser via palletransport.

Palletransport gør det muligt for dig at effektivisere dine egne interne ruter, idet du kan samle varer der skal sendes til samme område. Det betyder at du i langt højere grad kan planlægge din rute, og sørge for at spare penge på samme tid. Palletransport har i årevis været en essentiel metode til at klare forsendelser til hele verden. Grundet fleksibiliteten og den høje lasteevne, kommer du med garanti ikke til at skulle gå på kompromis med noget her.

Stykgods fragt med Bring

Ordet ”stykgods” er ofte årsag til kuldegysninger blandt selv den mest erfarne vognmand. Det er manuelt arbejde, det er svært at effektivisere, og det er typisk i mindre portioner, og i forskellige størrelser. Dog er det virkeligheden for mange danske virksomheder. Især virksomheder der sælger reservedele kender til ovenstående problematik. Af og til passer din vare bare ikke i papkassen, og du har derfor brug for en chauffør der kan tænke selv, og sørge for at få leveret selv de mest krævende forsendelser hurtigt og effektivt til kunden.

Hvis du vælger Bring til at håndtere din fragt, får du én af markedets bedste løsninger indenfor stykgods. Her bliver dine varer behandlet som var det Bring’s egne produkter – og chaufføren er kendt for at gøre det med et smil på læben. Denne manuelle tilgang til fragt vækker noget dybt inde i os – et håb om at det ikke alt sammen behøver være effektiviseret i stykker, og at der stadig er plads til godt gammeldags håndværk og købmandsskab.

Den største udfordring ved stykgods er typisk at fastsætte en pris på det. Vægten er ikke noget problem, men det kan være svært for chaufføren at finde ud af hvor meget din vare fylder, og hvor mange andre varer han kan tage med på ruten. Dette kan have store konsekvenser for prisen på din levering. Hvis du ofte arbejder med forsendelse af stykgods, anbefaler vi at du sørger for at få etableret en personlig kontakt og en form for fast aftale du kan henvise til. I de tilfælde det er muligt, er det en god idé at sammenligne priserne via vores hjemmeside, men hvis der er tale om nogle lidt mere specielle forsendelser, hører vi gerne fra dig – så vi kan sikre at du får den helt korrekte løsning.

Flytransport – når forsendelser er særligt vigtige

Nogle gange er landtransport bare ikke hurtigt nok. Her kan det være nødvendigt at klare dine forsendelser i luften, og få arrangeret en form for flytransport. Hos Bring kan du bestille flytransport til ethvert behov, til når det virkelig brænder på. Det kan eksempelvis være ved letfordærvelige varer, fysiske artefakter der skal fragtes hurtigt over store afstande – eller i andre tilfælde hvor tiden er vigtigere end prisen.

Som udgangspunkt skal du forvente at betale ekstra for flytransport, i forhold til eksempelvis skibs- og landtransport. Det er dog ikke altid sikkert at du har et valg. Og hvis du er nødt til at få fragtet dine varer via fly, så kan Bring også være behjælpelige her – naturligvis med samme effektive afhentningsserivce, og avancerede trackingsystem – så du kan holde øje med din forsendelse til lands, til vands og i luften.

Hvis du vil undgå at betale for meget for flytransport, så kan det ofte være en god idé at foreslå en anden dato – hvis muligt. Dette kan åbne op for at der pludselig er flere der skal have foretaget flytransport – hvilket vil sænke prisen for dig. Det kan dog også nogle gange være muligt at få kontante rabatter hos Bring – især hvis du er vant til at bruge deres andre services. Uanset hvad, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi sørger naturligvis altid for at finde de mest opdaterede priser, og vil også hellere end gerne gå i dialog med dem for dig – så du skal bekymre dig om så lidt som muligt.

Bring forener gamle dyder med moderne effektivitet

Hvis du driver en virksomhed hvor kataloger og nyhedsaviser er en væsentlig del af din markedsføring, har du garanteret lagt mærke til at der kommer færre og færre fragtfirmaer der kan tilbyde levering af disse til en overkommelig pris. Vi synes faktisk det er en kedelig udvikling, da du med trykte kataloger er garanteret at gøre et indtryk. I vores digitale verden er det svært at gøre sig bemærket, og i takt med at nyhedsbreve falder i engagement, kan det være en idé at gå tilbage til rødderne. For én ting er sikkert; hvis du sender en potentiel kunde et forretningsoplæg i en flot præsenteret folder, kommer du ikke til at blive arkiveret i spam.

Ét af de firmaer der har specialiseret sig i denne form for levering er Bring. På trods af at de af mange anses som værende blandt de mest innovative i transportbranchen, har de samtidig respekt for de gamle dyder. Derfor har de et skræddersyet program til dig der gerne vil levere trykte medier, post og materiale – verden over. På denne måde kan du gøre dig bemærket – og forhåbentlig opbygge stærke og unikke relationer med virksomheder omkring dig.

Bring priser

Kunsten er at forene dette med en verden, der ikke længere respekterer landegrænser. Internettet har en fordel idet at det er grænseløst – men med Brings veludviklede distributionsnetværk, kan du stadig være sikker på at du kan ramme langt de fleste kunder verden over.

Én af de absolut mest opsigtsvækkende funktioner ved denne form for forsendelse, er at du er garanteret en hurtig levering. Hvis du sender i Danmark, kan du få leveret dit materiale på under 2 timer i de større byer. Og hvis det er en særlig VIP kunde der er tale om, kan du få et direkte bud, der leverer direkte til døren – uden at stoppe på vejen. Hvis dét ikke er en måde at blive bemærket på, ved vi ikke hvad er.

Udvalgte steder er det også muligt at få leveret via cykelbud, hvilket sikrer ekstremt hurtig levering i pressede storbyer – og er med til at styrke dit image som en grøn virksomhed.

Det er ingen hemmelighed at langt de fleste fragtfirmaer er gået væk fra denne form for levering, simpelthen fordi det er for ineffektivt i forhold til øvrige muligheder for indtjening. Men det er faktisk lige præcis derfor vi mener at Bring bør hyldes for deres tiltag. Det er modigt, det er unikt – og det er i hvert fald noget der føles personligt fra start til slut.

…Men virker det i praksis?

Okay. Hvis vi skal prøve at tage det i helikopterperspektiv, så kan det sagtens lyde som en form for gimmick, frem for en brugbar løsning til dine forsendelser. Den har dog sit eksistensgrundlag når det kommer til ekspres levering. Det kan eksempelvis være vigtige dokumenter der skal nå frem før bestyrelsesmødet, retssagen eller forhandlingerne. Men mest af alt er det måske lidt en gimmick. – Men det er også helt okay.

Hvis man ser bort fra at det er en fragt løsning, kan man med fordel se på det som en form for markedsføring. Forestil dig at du arbejder som sælger, og netop har booket et møde med en potentiel køber. Frem for at sende en e-mail til vedkommende, får de 2 timer efter et personligt leveret brev. Det er med garanti noget der vil blive bemærket, og som vil blive husket – og hvis man bliver husket, kan det trods alt ikke gå helt galt.

Så måske er dette lige dele marketing som fragt? Under alle omstændigheder er det et modigt tiltag, og et særdeles unikt produkt, som du ikke finder mange andre steder end hos Bring. Det er også velegnet til pakkepost til VIP købere på din webshop, hvor det igen vil være med til at sprede rygtet om at det at handle hos dig, er en helt særlig oplevelse.

Naturligvis kommer det med en højere pris, end hvis du ventede tålmodigt på at få læsset en lastbil – men der er trods alt noget ved en personliggjort, direkte levering, som rute-transport aldrig vil kunne efterligne – uanset hvor god servicen måtte være.

Det unikke i dette koncept er, at Bring er en virksomhed der forsøger at gå forrest i den teknologiske udvikling. Blandt andet med elektriske lastbiler, brintbiler og mange andre ting – og alligevel vælger at holde liv i denne gamle service. Ser man ud fra mange andre løsninger, er det ikke rentabelt – men det bliver bemærket – og det virker. Så i sidste ende kan du meget vel komme til at tjene penge på det i den sidste ende. Forestil dig engang at du ved en fejl har sendt en forkert vare til en kunde. Kunden skal til fødselsdag om 4 timer, og det ser ud som om alt håb er ude. Gaven er væk, og festen er ødelagt. Men rundt om hjørnet kommer en Bring kurér med redningen – den rigtige vare, sendt af dig – for få timer siden. Der er ingen tvivl om at dette kommer til at skabe positiv respons, og en kunde for livet. 

Hvad koster direkte forsendelser?

Som nævnt skal du som udgangspunkt regne med en højere pris, sammenlignet med andre former for transport. Men det behøver ikke nødvendigvis være noget der ruinerer hverken dig, din virksomhed eller dine kunder. Ligningen bliver dog lidt mere kompleks, da prisen og tilgængeligheden afhænger af hvor modtager og afsender befinder sig (det er eksempelvis ikke voldsomt snedigt at sende et cykelbud fra Amager til Thyborøn), hvor hurtigt du vil have leveringen foretaget – og sådan cirka hundrede andre ting.

Vores bedste råd er at bruge vores prisberegner – og hvis du har nogle spørgsmål undervejs, kan du altid kontakte os. Her kan vi være behjælpelige med sparring og assistance uanset hvad dit behov er.

Hvis du ved at det er en service du kommer til at benytte ofte, kan det være en god idé at få etableret en fast rammeaftale for at sikre de bedst mulige priser. Her kan vi naturligvis også være behjælpelige – så du slipper for at skulle bekymre dig om det.

Bring vil være din foretrukne e-handel partner

Nettet er fyldt til randen med muligheder. Webshops skyder op som aldrig før, og flere og flere handler på nettet. Særligt i Skandinavien er vi storforbrugere af internet shopping, og dette skaber nogle skrappe krav til fragtfirmaerne. Her vil Bring være din foretrukne sparringspartner indenfor e-handel, og vil gøre alt for at hjælpe dig med dine forsendelser.

Efterhånden kommer vi ikke udenom webshops. Men mange bliver overrasket over hvor højt et serviceniveau der forventes af en webshop. Tidligere var det acceptabelt at vente over en uge på sine forsendelser, men i dag skal de helst komme samme dag – eller senest dagen efter. Så hvordan sørger man for at kunne levere en tilfredsstillende service, uden at skulle ruineres i fragt?

Dette har Bring muligvis svaret på. De har i hvert fald gjort det til ét af deres største forretningsområder, at servicere webshops med enkel og billig fragt til deres kunder.

Bring leverer fragt til dine kunder – der hvor de er

Bring send pakke

I takt med at langt de fleste arbejder i dagstimerne, er det blevet mere populært at hente sine pakker selv. For manges vedkommende er det tidsbesparende at kunne hente sin pakke mens man handler ind. Derfor arbejder Bring også hårdt på at udbygge deres udleveringsnet, for at kunne følge med forbrugernes ønsker.

Hos Bring bliver dine varer ikke nødvendigvis leveret i nærmeste pakkeboks, for Bring har forstået at det ikke automatisk betyder at det er lettest for modtageren. I stedet har kunden altid frit valg, og kan dermed vælge at få leveret pakkerne til en pakkeboks i supermarkedet hvor der handles ind, ved S-toget ved arbejdspladsen – eller noget helt tredje. Det giver fleksibilitet på et helt nyt niveau, og er én af de ting der kan være med til at skabe en ekstra service til selv den mest krævende køber.

Der er over 1000 Bring udleveringssteder i Danmark, hvoraf 375 af disse er automater. Det betyder at pakkerne kan hentes på stort set alle tidspunkter af døgnet, hvilket igen skaber mere fleksibilitet. Og hvis du har svenske og norske kunder, så stiger udleveringsstederne til rundt regnet 6500 i Skandinavien.

En anden fordel ved Bring er, at du ikke behøver betale for at få implementeret API’en på din webshop. Det er heller ikke et krav at du overhovedet har en API – så når det kommer til at få implementeret løsningen, fungerer det heldigvis også ganske smertefrit.

Levering af forsendelser til døren – og lidt til

Som et nyt tiltag er Bring begyndt at teste ”indendørs” levering, hvor pakker bliver leveret indenfor hos kunden – selv hvis de ikke er hjemme. Af gode grunde kræver det lidt ekstra udstyr, og er kun tilgængeligt for kunder med digitale låse. I øjeblikket er det kun i Norge og Sverige, men det forventes at servicen hurtigt kan udrulles i Danmark. På denne måde er både du og din kunde garanteret at forsendelser bliver leveret sikkert.

Vi kommer med al sandsynlighed til at vente et stykke tid på denne løsning i Danmark, men der er ingen tvivl om at det kommer til at blive en populær løsning for dem der vil være helt sikker på at pakken bliver leveret korrekt. Det kan også være med til at skabe ekstra tryghed for folk der køber på nettet – hvilket igen vil resultere i bedre købsoplevelser.

Returnering af forsendelser ved døren

En af de store tanker ved e-handel er returneringer. Alle statistikkerne peger på det samme; indviklet returnering er en af de største årsager til at en webshop fravælges blandt forbrugerne.

Hvis du har en effektiv returneringspolitik, vil dine kunder føle sig trygge ved at handle hos dig, hvilket vil resultere i flere ordrer.

Hvis en kunde får en god oplevelse ved en returnering, er der stor sandsynlighed for at de vil handle hos dig igen – hvorimod du kan være sikker på at miste kunden, hvis der opstår problemer her. En god idé her er at give kunden forudfyldte returlabels med i pakken, så de nemt og enkelt kan sende eventuelle varer retur. Det er samtidig også et tegn på god service, og indikerer at du virkelig ønsker at kunden bliver tilfreds med sit køb.

Rigtig mange webshops er for dårlige til at oplyse om returneringer, og generelt set er processen ofte langsommelig og besværlig. Her har du som webshop indehaver mulighed for at skille dig ud, og sørge for at gøre dig bemærket i et konkurrencepræget marked.

Men desværre er returneringer ofte forbundet med meget administrativt besvær for virksomheden. Det vil Bring forsøge at minimere med et nyt koncept. Hvis du har en kunde der ønsker at bytte en vare, kan du bede Bring om at tage den returnerede vare med, når de afleverer erstatningen. Det gør det nemt for både dig og kunden, og du er sikker på at varen når frem. Det giver øget tryghed for kunden, og det sikrer at der ikke opstår misforståelser og dårlige oplevelser, da pakken ikke kan blive væk undervejs.

Uanset hvordan du administrerer din webshop i dag, kan det aldrig skade med nye tiltag. Og her er Bring blandt de mest banebrydende på markedet i øjeblikket. Det er tydeligt at se at der satses stort på e-handel, og her har du mulighed for at få nogle meget specifikke ydelser, der kan hjælpe dig med at effektivisere din fragt.

Samtidig vil du hurtigt opleve at Bring ofte kører med særligt attraktive priser på deres forsendelser. Her på vores hjemmeside kan du altid tjekke priserne inden du bestiller dine Bring pakkelabels, så du altid er sikker på at få den rigtige pris på den rigtige pakke. Det sikrer at du ikke spilder penge på fejlkøb – og gør det nemt og enkelt at få håndteret dine forsendelser. 

Send fra Pakkeshop eller hoveddøren

Der er mange muligheder for at få sendt og hentet din pakke, den mest almindelige er efterhånden pakkeshops, da du kan hente eller sende pakke når det passer dig.

Skal du sende en pakke fra en pakkeshop eller pakkeboks er der et par gode huskeregler at huske på, inden du bestiller og begiver dig afsted. Pakken skal være håndterbar for personalet og de forskellige fragtfirmaer har derfor en vægt og størrelsesbegrænsning på indleverede pakker.

Hvis din pakke er større eller tungere eller du ønsker at sende en palle, så skal du bestille at få forsendelsen hentet ved din dør i stedet.

Tilgængeligheden er høj med GLS

GLS tilbyder hele 1500 pakkeshops rundt om i landet, så du kan få sendt både små og større forsendelser, hvad enten det er som firma eller privat. Skal du som sende mange pakker på én gang skal du bestille afhentningen på erhvervsadressen og ikke fra en shop.

Du kan finde gls priser lige her, print dit pakkelabel og derefter aflevere i din nærmeste GLS pakkeshop, lettere bliver det ikke.

Når du skal aflevere din pakke i en pakkeshop er der længde begrænsning på 200 cm og 20 kg.

Gør det let med DAO

Daos 600 pakkeshops tilbyder at du kan sende din pakke fra shop til shop eller fra shop til modtagers dør, hvad enten du skal sende som erhverv eller privat.  

Det eneste du skal forberede før du tager afsted til nærmeste DAO pakkeshop er at tjekke at din pakke overholder maksimal længden på 50X30X30 cm og 10 kg, hvis din pakke skal sendes fra en shop til en shop. Hvis din pakke skal sendes fra en shop til modtagers dør må den maks måle 23X33X6 cm og maks veje 2 kg.

Nu kan du købe din forsendelse online hér og skrive den opgivet forsendelses kode på pakken

Pakkeshops

Genkendelighed med Postnord

Postnord tilbyder alle typer af forsendelser fra shop til shop eller fra pakkeshop og helt til døren, hvad enten du er privat eller firma. Du kan let og overskueligt finde Postnord priserne her, printe din pakkelabel og aflevere det i den nærmeste Postnord pakkeshop.

Postnord har forskellige krav til størrelsen af din pakke an på hvor du skal sende den hen. Befinder modtager sig i Danmark, Sverige, Finland eller Norge må pakkens længde maks være på 150 cm og længden og omkredsen må sammenlagt maks være på 300 cm, pakkens vægt må ikke overstige 20 kg. Vær opmærksom på at maks længde og vægt er forskellig, hvis du skal sende til andre lande.

Bring har din bedste erhvervsløsning

Selvom Bring tilbyder forsendelse til private, finder du deres kompetence inde for erhversforsendelse, hvor de blandt andet tilbyder fødevarelager, så din ordre bliver behandlet hensigtsmæssigt. Bring tilbyder hurtig forsendelse fra deres pakkeshops til modtagelse både til shop eller lige til døren. 

Vil du aflevere dit brev i en pakkeshop må det maks veje 2 kg. Er det derimod en pakke du vil sende må den maks måle sammenlagt 300 cm i længde og omkreds og maks 150 cm i længden. Pakken må derudover ikke veje mere end 35 kg hvis du skal sende den til de Skandinaviske lande og 30 kg hvis du skal sende den til andre verdenslande.

Du kan finde priser og printe dit Bring pakkelabel her og aflevere pakken i din nærmeste Bring pakkeshop.

Gode løsninger med DHL

DHL tilbyder en god forsendelsesløsning til dit behov, hvad enten du skal sende en erhvervspakke eller en pakke til dit barnebarn. DHL giver dig mulighed for at købe din DHL forsendelse online, printe din label og levere den i din nærmeste DHL pakkeshop eller i en swipebox, dem finder du lige hér.

Inden du bestiller er det en god idé at veje din pakke først, den må nemlig maks veje 70 kg eller 30 kg, hvis du ønsker den sendt med DHL express, derudover må den maks måle 120x80x80 cm.

UPS klarer din special forsendelse

Du kan finde den helt rigtige pris og forsendelsestype med UPS, ligegyldigt om du skal sende inde for medicinalindustrien, som stort eller lille firma eller som privat.

Når du har tjekket at din forsendelse ikke vejer mere end 70 kg og maks har en længde og bredde på tilsammen 400 cm, samt en maks længde på 274 cm. Så kan du bestille din forsendelse online, printe dit pakkelabel og aflevere pakken i den nærmeste UPS pakkeshop.

Bring

Det nordiske selskab Bring ejes af det norske post og er rettet mod privatpersoner og virksomheder. De tilbyder en bred vifte af godstjenester, som omfatter både levering af breve, pakker, bud og varer. Ud over deres gode priser er en anden god grund til at vælge Bring deres miljøreduktion. Da deres mål kun er at sende alle forsendelser ved hjælp af vedvarende energi fra 2025, er dette rederi et godt valg for dig, der interesserer dig for millioner.

Send pakke Bring

Hvordan sender du en pakke med Bring?
Bring tilbyder kun sine tjenester til virksomheder, der kan sende pakker og andre forsendelser til både andre virksomheder eller enkeltpersoner. Pakkerne kan enten leveres direkte til kunden eller til kundens postkasse, alternativt til nogen af Brings 1400 udleveringssteder i hele Norden. Pakkerne leveres inden for 1 til 4 dage, og når de ankommer, sendes en avi til modtageren via e-mail, brev eller sms.

Hvilke forskellige forsendelsesmuligheder tilbydes?

Bud og ekspres tilbud:

Hvis du har brug for at få noget leveret rigtigt hurtigt, er der bud eller ekspresbud at vælge. I en række af Sveriges største byer kan du sende pakker eller breve med Bring på cykel, bil eller motorcykel. Skal forsendelsen leveres uden for byen, kan Bring også byde det med fly. Hvis du vælger ekspresbud, kommer din pakke normalt inden for få timer i samme by, samme dag, hvis modtageren er i Sverige eller dagen efter det i resten af verden. Booking af bud er lavet på Brings hjemmeside, hvor du også betaler direkte inden budet ankommer og henter din forsendelse.

Pakke:

Du, der har et firma, hvor du ofte sender til privatpersoner, kan vælge almindelige pakker, der normalt kommer til et leveringssted i nærheden af modtagerens destination. Normalt leveres pakken samme dag i vores største byer, men ellers vil dagen komme videre. Både dig og modtageren kan altid følge forsendelsen på Brings hjemmeside ved hjælp af et sporingsnummer. Indlevering af pakker foregår til Bring pakkeshop placeret i hele Danmark og Norden

Pakker og paller:

Virksomheder der skal sende paller (op til 750 kg) eller pakker (op til 35 kg) til andre virksomheder, kan købe disse tjenester hos Bring til lave priser og inkludere levering af forsendelsen. Pakkerne når modtageren den følgende dag, mens paller normalt ankommer efter 1-3 hverdage. På Brings hjemmeside kan du få oplysninger om priser baseret på størrelsen og vægten af din forsendelse.
Post: Bringer også regelmæssig mail sendt fra svenske virksomheder, foreninger eller organisationer i udlandet. Dette er praktisk for dig, der skal sende mindre varer, reklamer eller fakturaer til udenlandske kunder.
Andre ydelser
Bring tilbyder mange andre tjenester til et mindre gebyr. For eksempel kan pakker leveres i weekender eller efter almindelig arbejdstid. Brings personale kan også installere eller installere hjemleverancer, lad modtageren returnere et hjem væk fra hjemmet eller tilbyde Cash on Delivery-tjenesten.