Sådan får du simpel fragt til udlandet

Uanset om du ofte skal sende noget ud af landet, eller om det kun er en gang imellem, er det vigtigt at du sætter dig ind i hvilke krav der er til din forsendelse. Eksempelvis skal du naturligvis først og fremmest være sikker på, at det du gerne vil sende overhovedet må indføres i landet. Du skal også vide om den givne vare er toldpligtigt, og på hvilken måde. Når det er dig der sender pakker, er det altid dit ansvar at sikre dig at dette er i orden, da du har det overordnede ansvar for forsendelsen som afsender.

Send til udlandet – billigt og enkelt

Når du har fået klarlagt om du må sende din givne vare til modtageren, så skal du selvfølgelig også sørge for at du ikke betaler for meget for selve forsendelsen. Ofte kan det være en langsommelig proces at skulle undersøge forskellige firmaers fragtpriser til udlandet – og du kan ofte risikere at bruge lang tid på at indhente et tilbud, fra et firma som ikke engang leverer til det pågældende land.

Send til udlandet

Hvis du gerne vil spare dig selv for en masse tid og besvær, kan du derfor med fordel benytte vores beregner her på siden, som helt automatisk finder de leverandører der leverer til det pågældende land du nu skal fragte til. Her får du en simpel oversigt over hvilke muligheder du har, og der bliver også vist om der er tale om en dør-til-dør levering eller pakkepost, om det er ekspres eller ej – ja endda hvor mange dage du kan forvente leverancen tager. Så bliver det faktisk ikke meget lettere at sende til udlandet.

Hvis du kun skal sende en enkelt pakke i ny og næ, så kan du med fordel købe dine pakkelabels efter behov. Det er hurtigt og let at bestille dem, og du får en præcis oversigt over hvor du kan indlevere din pakke til fragtfirmaet. Men hvis du ofte skal sende pakke til udlandet, så kan der være en besparelse for dig hvis du får lavet en fast aftale på et fastlagt antal pakkelabels. Det vil i sidste ende også komme til at spare dig for endnu mere tid, når du i forvejen har flere labels liggende.

Det er dog vigtigt at du er opmærksom på at de skal være korrekt udfyldt. Alle pakker bliver kontrolleret efter både vægt og størrelse, og for at undgå gebyrer er det en god idé at sikre dig at både vægt og størrelse er korrekte. Derudover er det også dit ansvar som afsender, at sørge for at pakken er forsvarligt emballeret.

Hvis du er i tvivl om noget vedrørende din fragt til udlandet, så er du altid velkommen til at kontakte os her på siden. Både hvis det blot er en enkelt pakke du har spørgsmål omkring, eller hvis det er en større sag du skal have rådgivning til. Vi mener at alle får det bedste resultat ved korrekt vejledning, så spørg hellere en gang for meget end en gang for lidt!

Sig hej til klassens nye dreng. Han hedder DAO…

Her på Pakke.dk har vi altid gjort meget ud af at være uvildige i forhold til vores produkter. Det betyder at vores kunder altid har kunnet regne med at de har fået den rette – og bedste rådgivning, specifikt til deres firma. Det er vi meget stolte af, og det er også grundstenen i vores forretning.

Samtidig føler vi også at det er vores ansvar at gøre opmærksom på de forskellige fragtfirmaer, og sørge for at vores kunder har så godt et udgangspunkt som muligt, når de skal vælge deres leverandør. Derfor forekommer det at vi skriver artikler om enkelte fragtmænd – ikke for at promovere dem, eller favorisere dem frem for andre, men simpelthen blot for at vores kunder kan lære mere om hvad der er på markedet. Og ét af de firmaer der på det seneste har vakt megen interesse hos vores kunder har været DAO.

Hvem er DAO?

Forkortelsen står egentlig for Dansk Avis Omdeling. Og firmaet har også i lang tid haft dette som deres primære forretning, og har i lang tid leveret aviser rundt omkring i Danmark. På det seneste har de udvidet forretningen, så det også gælder almindelig pakkepost for både private og erhverv. Derfor kan det godt opfattes som om at DAO kom ud af den blå luft, men i virkeligheden har de været på gaden i lang tid.

Er DAO den rette leverandør for mig?

Der er bestemt mange fordele ved lige præcis dette firma. Grundlæggende kan du forvente de samme services som hos mange andre i branchen. Det vigtigste når du vælger din samarbejdspartner vil altid være – og skal altid være – din egen mavefornemmelse. Hvis dine kunder er glade for den service som bliver leveret ved en fragtmand fra DAO, og hvis prisen er i orden – så kan du være glad for at have fundet den rette samarbejdspartner.DAO_365_logo-800x800

Som udgangspunkt kan du forvente at der er masser af muligheder for at få leveret din vare, da der er mange forskellige DAO indleverings og afhentningssteder placeret rundt omkring i landet. Det er også muligt at få fragtet pakker internationalt. Noget du med fordel kan prøve at undersøge, er deres hjemmelevering. Med denne løsning bliver pakken fragtet rundt om natten, så kan du tilbyde dine kunder morgenlevering hvis pakken lever op til kravene. Nogle gange er pakken for stor, eller det kan være svært at træffe kunden – og så vil pakken blive leveret til nærmeste dao pakkeshop.

Som udgangspunkt er DAO 365 en god samarbejdspartner, som har mange års erfaring med leveringer til både privat og erhverv i alle afskygninger. Priserne er fornuftige, og der er god service. Men naturligvis er det vigtigste hvad din egen opfattelse er af firmaet – og ikke mindst hvad dine kunder synes. Vi føler det er vores pligt at oplyse vores kunder om de forskellige firmaer, men vil aldrig favorisere iblandt dem. Det vigtigste for os, er at du får en fragtløsning der passer til lige netop dine behov.

Derfor hører vi også gerne fra dig hvis du har spørgsmål – både hvis du blot har konkrete forespørgsler, skal sende pakke eller bare, men i særdeleshed også hvis du mangler hjælp til at finde ud af, hvad der passer bedst til lige netop dit behov.

Sender du med Post Nord?

Så se følgende tips…

Nogle gange kan der være rigeligt at se til, når man driver virksomhed. Derfor er der heller ikke altid tid eller ressourcer til at man kan sætte sig ned og undersøge, om man nu også får mest for pengene. Og det er i virkeligheden ikke så sært, for når man ser på de udgifter man har ved at drive virksomhed, er listen lang.

postnord-logo_noback_500x150px

Der er markedsføring der skal betales. Internet, telefoni, forsikringer, lønninger, revisorer og meget andet. Og nå ja, så er der jo også lige fragten der skal klares i ny og næ.

Og ofte kan det være tidskrævende nok i sig selv, at sætte sig ind i hvilke udgifter man har i virksomheden – men når man skal ud og sammenligne priser direkte hos leverandørerne, bliver det blot endnu mere tidskrævende. Derfor har vi gjort det enkelt og nemt at sammenligne priser på forskellige fragtfirmaer her på pakke.dk – så slipper du i hvert fald for én af hovedpinerne.

Et af de største fragtfirmaer herhjemme er naturligvis de gode gamle postnord. Hver eneste dag stoler mange virksomheder på at postnord kan levere deres pakker til tiden, og til en overkommelig pris. Men er du sikker på at du har de bedste postnord priser. Ofte er det ikke en one-size-fits-all, og der kan være stor forskel på om du skal bruge containertransport, pakketransport, dør-til-dør levering og meget mere.

Find de bedste postnord priser

Ofte kan det være svært og tidskrævende at finde de rigtige priser på fragten. Men her hos os har vi gjort det ekstremt let at finde ud af hvad det skal koste. Og det er faktisk ligegyldigt om det kun er en enkelt leverance du skal finde prisen på, eller om du leder efter større og længerevarende aftaler. Et godt sted at starte er på vores beregner.

Hvis du blot skal have fragtet en enkelt pakke, eller har flere pakker med samme dimensioner, så kan du indtaste pakkens oplysninger – og så finder vi de bedste priser. Her er du også sikret at de postnord priser du finder er de billigste.

Sammenlign priserne ofte

Jo oftere du sammenligner priser, jo sikrere er du også på at få de bedste. Vi forstår godt at det giver mere arbejde for dig, men heldigvis kan du lette arbejdsbyrden ved at bruge vores platform. Et alternativ kan være at låse dig fast på en god aftale, men det kræver ofte at man køber flere pakkelabels ad gangen. Det behøver dog ikke være et problem, men kræver lidt tilvænning. Du kan med fordel gennemgå dine ordrer, og se hvilke pakkestørrelser du tidligere har haft behov for – og så lave en fordelagtig aftale med en størrelse der passer til din gennemsnitsordre.

På denne måde kan du eksempelvis få billigere postnord priser, da du forudbestiller flere Postnord labels – men du slipper også for at bruge mere tid end højst nødvendigt.

Hvis du er i tvivl om hvilken løsning der vil være bedst for dig, og hvis du vil høre om dine muligheder for at få en endnu billigere fragt til dit firma, så husk at vi gør meget ud af at give alle vores kunder uvildig rådgivning – og det betyder i sidste ende at du får en så god løsning som muligt, med dig i fokus.

Sverige og Norge

Sender du pakker fra Norge kan du benytte Posten og vil du sende pakker i Sverige er Postnord tilsvarende services.

Pakkelabel

Der er rigtig mange forskellige fragtfirmaer i Danmark. Og det skal vi være glade for, for jo flere aktører der er på et marked, jo bedre fordele og priser får køberne. Desværre betyder det også, at det for mange virksomhedsejere kan være svært at finde ud af hvilken leverandør der er den bedste.

Når du som virksomhedsejer skal have fragtet varer, så er det vigtigt at det er en overensstemmelse mellem service, kvalitet og pris. Kort fortalt, så skal du være sikker på at du altid får den bedste løsning, hver gang du klistrer en pakkelabel på en forsendelse. Både er der forskellige priser og leveringstider, men du skal også tage stilling til om du eksempelvis ønsker dør-til-dør levering, eller om det bedre kan betale sig at bruge terminal-til-terminal løsning, hvis du selv kan stå for noget af leveringen.

Men med så mange forskellige udbydere at vælge imellem, hvordan kan man så være sikker på at pris og kvalitet er i orden? Først og fremmest skal du finde ud af hvad dit behov er. Er det altid samme typer forsendelser du skal sende, eller varierer de meget i størrelse, vægt og indhold? Når du har fundet ud af hvad dit behov er, så kan du let og enkelt indtaste dine værdier i vores beregner. Herefter får du automatisk det bedste tilbud på din nye pakkelabel. Meget nemmere bliver det ikke!

Og skulle der være noget, der falder udenfor kategori, så er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os – og så skal vi med glæde hjælpe dig videre. Vi er ganske lette at få fat i, og du kan både ringe, maile eller chatte med os direkte her på siden. Her er vi altid behjælpelige med at finde den bedste løsning til dig.

En af fordelene ved at bruge en online beregner til at bestille dine labels, er at du altid sikker på at få de bedste priser. Vi synkroniserer hyppigt vores prisdatabase, så du altid er sikker på at de tilbud du får fra os, er korrekte og up to date. På denne måde er du sikker på at du aldrig betaler for meget for din pakkelabel – uanset hvilket fragtfirma du benytter.

Vi har gjort det til vores mærkesag at det skal være nemt at få fragtet dine varer. Men samtidig er vi også meget bevidste om at kvaliteten skal være i orden. Vi ved at tid er penge, og forsinkelser på dine leverancer er både skidt for din virksomheds image, men kan også komme til at koste dyrt på både kort og lang sigt. Derfor finder vores sammenligner kun tilbud og priser fra de mest velrenommerede fragtfirmaer, hvor du kan være sikker på at kvaliteten er i orden.

Pakkelabels

Uanset om du bestyrer en fysisk butik, en webshop, eller om du blot sender reservedele internt fra den ene afdeling af din virksomhed til den anden, så giver det altid god mening at sørge for at få så hurtig og effektiv en fragt som muligt – vel at mærke uden at det er noget der skal komme til at koste dig en formue.

Her på pakke.dk har vi gjort det til vores absolutte kerne-forretning, at levere de bedste priser på pakkelabels. Det betyder at du i det mindste får én mindre bekymring i din virksomhed, for vi ved at der er rigeligt at skulle bruge tid og kræfter på.

En af de største fordele ved at bruge os som din samarbejds- og sparringspartner er, at vi træder til som en uvildig lille hjælper. Vores job er udelukkende at sammenligne priser og ydelser fra de forskellige danske fragtfirmaer, så her kan du altid være sikker på at vi forholder os til kolde og konkrete facts.

Måden det fungerer på er ganske simpel. Du indtaster hvad dit behov er for dig og din virksomhed, og så sørger vores algoritme for at finde de bedste (og billigste) pakkelabels til dig. Herefter kan du selv bestemme hvilket fragtfirma der passer bedst til dig og dine behov. Vi blander os nemlig ikke i hvilke samarbejdspartnere du vil benytte dig af – vi går kun op i at levere dig de bedste tilbud til lige præcis det du har behov for.

Vi har mange års erfaring i at formidle fragt til de danske virksomheder, og lige netop derfor er du også altid sikret at du får de bedste løsninger hos os. Vi ved hvor vigtigt det er, at de fragtmænd der besøger dine kunder, afspejler din virksomheds høje serviceniveau. Derfor finder du altid kun de mest velrenommerede og erfarne fragtmænd i Danmark. Dog anbefaler vi naturligvis altid at du vælger dem du har det bedst med, og som du tidligere har haft gode erfaringer med. Vi sørger blot for at skaffe dig de bedste priser!

I vores beregner finder du nogle af de mest hyppige størrelser og vægtklasser, men skulle du have behov for andre størrelser, eller har nogle tungere ting du skal have fragtet, så er du altid velkommen til at kontakte os personligt, hvorefter vi naturligvis vil gøre alt i vores magt, for at skaffe dig et godt tilbud på din fragt.

Vi ser frem til at levere billige pakkelabels til dig og din virksomhed i fremtiden, og håber at du finder et tilbud der passer til dig. Skulle du have behov for noget der falder udenfor kategorierne, er vi også lette at få fat i, så vi kan tage en mere individuel snak om hvad du har behov for.

Pakkelabel 0-5 kg

 

Pakkelabel køb billig
Pakkelabels Danmark

Når det drejer sig om fragt, så er det for mange indehavere ét af de onder der blot skal overstås så hurtigt og billigt som muligt. Derfor har vi her hos pakke.dk brugt tiden på at finde de bedste tilbud på labels, så du slipper for det!

På vores side er det nemt og hurtigt for dig at finde ud af hvor det er billigst  og hurtigst at få din pakke leveret. Skal du eksempelvis bruge en pakkelabel til 0-5 kg forsendelser, så indtaster du det blot i vores sammenligningsværktøj, og så sørger vi for at finde de bedste priser lige nu – og præsenterer dem naturligvis i en simpel og overskuelig oversigt, så du altid er så velforberedt som muligt, når du skal have gjort dine kunder glade med deres nye levering.

Én af de mest populære søgninger vi hjælper vores kunder med, er uden tvivl pakkelabels til 0-5 kg. Disse labels er meget anvendelige, og kan bruges til langt størstedelen af de pakker en almindelig butik sender afsted. Derudover er de også som oftest altid til at finde til en fornuftig pris.

Hvis du blot skal bruge en enkelt label, er det med vores simple formular også hurtigt og nemt at bestille lige præcis den label du har brug for. Kort fortalt er du her på pakke.dk altid sikker på at du får det rigtige produkt – til den rigtige pris. Og hvis du gerne vil spare endnu flere penge, så kan du med fordel altid kontakte os for at vi kan finde et godt tilbud til større partier.

Hele vores koncept er bygget op omkring at vi vil være den foretrukne portal og samarbejdspartner, når de danske erhvervsdrivende skal have hjælp og rådgivning til at opnå de absolut bedste fragtpriser. Det kræver naturligvis commitment – og derfor er vi også dedikerede til at udforske alle dele af fragtindustrien. Så udover de populære pakkelabels til 0-5 kg, kan vi også tilbyde et hurtigt prisoverslag på eksempelvis international containertransport, pallegods og meget andet.

GLS Pakkelabel

Det danske marked for billig fragt er i den grad eksploderet i løbet af de seneste par år. Hvis man ser på hvilket udbud der var af samarbejdspartnere indenfor denne sektor for blot få år siden, var der store chancer for at man som erhvervsdrivende kun havde mulighed for at sende varer og leverancer igennem det der dengang hed Post Danmark. GLS pakkelabel

Medmindre man havde en stor volumen af ordrer der skulle fragtes på en regelmæssig basis, var det så godt som umuligt at få nogle lukrative aftaler i hus med nogle af de større, frie vognmænd, og derfor var udbuddet ikke særlig stort. Nu er tiderne dog skiftet, og selvom man stadig kan få fragtet sine varer med Postnord pakkeshop, så er der også kommet en hel del andre udbydere på banen, som ikke kræver stor volumen ligesom de store vognmænd for år tilbage.

Man kan eksempelvis med et GLS Pakkelabel få fragtet pakker enkeltvis, hvis det skulle være nødvendigt. Det er både nemt og mere altsidigt for mulighederne fx at send pakke med GLS i en af deres butikker eller online på Pakke.dk

”Hvorfor er det vigtigt?”, spørger du måske dig selv. Det er det af flere årsager.

Den ene årsag er PRISEN. I takt med at der er flere udbydere der melder sig på banen, så bliver konkurrencen også hårdere indenfor transportsektoren. Derfor kan man som erhvervsdrivende nu billigere få sine varer bragt ud til kunderne.

Den anden årsag er SERVICEN. Vi kender det fra mange andre brancher, fra forsikringsbranchen til telefonibranchen. Når et marked ikke længere kan konkurrere på pris, så begynder det at konkurrere på service og ekstra ydelser. Derfor kan du nu, selv som en lille erhvervsdrivende, opleve en rigtig god behandling fra såvel store som små fragtfirmaer. Derudover bliver det også langt mere simpelt og effektivt.

I dag er det så nemt, at man forudbestille de labels man bruger til sine leveringer, og derved både spare penge – men også en masse tid, frem for at skulle kontakte en vognmand hver gang man skulle bestille kørsel. Det betyder at du – for at tage et eksempel – med en pakkelabel fra GLS kan forudbestille en masse labels på én gang – eller med den rette integration kan du få dit lagersystem til selv at gøre det. Dét er smart!

Men der er også en sidste årsag til at det er vigtigt med flere udbydere på banen, og det er i virkeligheden måske den aller mest essentielle årsag af dem alle: FRIHED.

Det er ikke nogen hemmelighed at det er blevet ekstremt krævende at være erhvervsdrivende i dag. Særligt detailhandelen er presset. De danske forbrugere forventer stadig bedre service, til uendeligt faldende priser. Særligt onlinehandel er blevet mere og mere barsk i løbet af årene, hvor vi nu er nået til et punkt hvor vi ikke længere blot konkurrerer med og imod os selv, men også mod store konglomerater fra andre lande.

Derfor er det vigtigt at man også som lille erhvervsdrivende, kan være med til at yde en god service til sine kunder. Og langt henad vejen kan man klare det med en brugervenlig shop, gode priser og god service. Men der er én ting man som webshop-ejer aldrig vil kunne kontrollere 100%. Nemlig hvordan kunden modtager sin pakke.

Og tro det eller lad være, men kunden sætter denne oplevelse mindst lige så højt som det at handle på din shop, eller bestille i din butik. Hvis ikke leveringen af pakken i GLS pakkeshop er i orden, så er det dit ry det går ud over – og så er det i øvrigt ligegyldigt om det er en pakkelabel fra GLS eller fra DAO der er klistret på kassen.

Derfor er det vigtigt at man nu har mulighed for frit at kunne vælge hvem der skal køre ud med éns leveringer, og møde éns kunder. For i sidste ende er det mindst lige så vigtigt som at få dem ind i butikken til at starte med.

Pakkelabels tracking

Hvis du er erhvervsdrivende og beskæftiger dig med salg af varer og produkter, så kender du sikkert til det besvær der ofte kan være med til at holde styr på dit lager.

Og hvis du synes at det er svært og hårdt arbejde at holde styr på lageret, så må vi desværre fortælle dig at det ikke stopper der. Selv efter du har sendt dine varer af sted, så kan du ikke slippe ordren af syne. Rigtig mange virksomheder tror at ordren er ude af deres hænder, så snart en vare bliver sendt afsted med fragtmanden.

Og ja – rent juridisk, så kan det sagtens være at ansvaret nu hviler på fragtmanden, så snart han har kvitteret for modtagelsen af varen. Men vi ved også alle sammen godt, at kunden ikke ringer til fragtmanden – men til dig, hvis der skulle være problemer undervejs, eller hvis varen skulle være forsinket. Lige præcis derfor er det mere nødvendigt end hidtil at have styr på pakkelabel tracking, og sørge for at du giver dig selv de bedste forudsætninger for at holde styr på dine leveringer – selv efter de har forladt dit lager. For hvis du ikke sørger for at følge leveringen til dørs, så mister du også kontakten til kunden, hvilket i mange tilfælde kan være katastrofalt for din forretning.

Her på pakke.dk går vi meget op i at undersøge de forskellige pakkelabels tracking, så vi altid er klar til at rådgive dig bedst muligt, så du hurtigt og bekvemt finder den bedste løsning. For ofte er det ikke en one-size-fits-all løsning der giver det bedste resultat. Nogle labels er overlegne når det kommer til tracking indland, mens andre brillerer hvis du har fokus på det internationale marked.

Vi forstår godt, at det for langt de fleste virksomhedsejere virker omsonst at skulle sætte sig ind i pakkelabels – derfor har vi gjort det for dig! På denne måde kan vi sikre at du altid får den bedste løsning, og at du altid kan yde den bedst mulige service overfor dine kunder – lige fra bestilling til modtagelse. Og det er vi stolte af at kunne være en del af.

Der er mange ting man skal tænke over, når man skal undersøge de forskellige pakkelabels tracking. Og én af de ting man bør tænke over, er hvordan det ser ud overfor kunden. Det kan godt være at man kan finde et fragtfirma der tilbyder alt det de skal, men hvis det er præsenteret på en uoverskuelig og kompleks måde, er der fare for at din kunde mister tålmodigheden. Derfor skal du huske at dem der skal bruge denne tracking, lige så vel er dig som leverandør, men i særdeleshed også de kunder der ikke har hverken tid eller lyst til at sætte sig ind i et komplekst system, men som blot vil have en hurtig melding på hvor deres pakke befinder sig.

Pakkelabel Postnord

Hvis du nogensinde har købt noget over nettet, så ved du sikkert også hvordan leveringen af pakken fundamentalt kan ændre den opfattelse du har af webshoppen du har købt varen hos.

Egentlig er det ret ulogisk, for det er ikke webshoppens skyld hvis der er gået noget galt under leveringen – og det er heller ikke shoppens fortjeneste, hvis fragtfirmaet har leveret en ekstra god service. Men begge dele tilfalder alligevel typisk afsenderen. Og derfor er det vigtigt at du som afsender er bevidst om disse ting. En dårlig oplevelse med et fragtfirma, kan blandt andet medføre:

  • Irritation hos kunden – Kunden forbinder din webshop med dårlig kvalitet
  • Frustration over forsinkelser – Hvis kunden oplever forsinkede leveringer fra din shop, vil de sandsynligvis ikke bruge dig til ”vigtige” køb såsom fødselsdagsgaver o. lign.
  • Dårlige anmeldelser – Alle ved at dårlige anmeldelser på diverse sites kan være en dødsårsag til en webshop. Undgå dem for enhver pris!
  • Mindre andel af tilbagevendende kunder – Det er dyrt at skaffe kunder. Pas på dem du allerede har – og sørg for at de altid får en god behandling fra køb til levering

Ordsproget siger, at der skal 10 gode henvendelser til at opveje for én dårlig. Og det er noget du bør have i tankerne når du skal vælge hvilket fragtfirma der skal være din fysiske repræsentant ude hos kunden. Skal du bruge dit pakkelabel fra Postnord? Skal du bruge DAO? Eller måske en hel tredje?

Uanset hvilket firma du vælger til at skulle levere dine pakker til dine kunder, så er det vigtigt at det er nogen hvor du er sikker på at den gode service bliver leveret gang på gang. For ligesom de dårlige anmeldelser hurtigt spredes, gør de gode det også. Så hvis du sørger for altid at skabe gode oplevelser for dine kunder, så kan det medføre:

  • Anbefalinger fra dine kunder – Hvis din kunde anbefaler dig til deres venner og bekendte, så kan du være næsten sikker på at det resulterer i nye ordrer. Forestil dig hvis dine kunder siger ting som ”Det var vildt god service – min pakke kom allerede dagen efter!”. Det er den bedste reklame du som butik kan få.
  • Gensalg – Glade kunder køber altid mere. Det betyder, at jo gladere dine kunder er for at handle hos dig, og jo mindre besværligt det er for dem – jo oftere vender de tilbage for at købe mere. Sørg for at skabe den gode oplevelse – gang på gang!
  • Gode anmeldelser – Folk er ofte skeptiske overfor webshops, og med god grund. Der er mange derude der ikke leverer den forventede service. Derfor er det vigtigt at du altid sørger for at høste så mange gode anmeldelser som muligt – fra eksempelvis trustpilot og sociale medier – og vær ikke bange for at vise dem frem på din shop!

Husk altid på at den gode service ligger i detaljen. Og det gælder i særdeleshed når det kommer til fragt, da langt de fleste kunder hader at vente på de ting de har købt. Sørg for at dine kunders køb når hurtigt frem.

Hvis du vil høre mere om de forskellige fragtfirmaer der er tilgængelige på det danske marked, og hvis du vil høre om hvad pakkelabels fra Postnord kan gøre for din virksomhed – eller vil du måske høre om et andet fragtfirma? Uanset hvad du kunne tænke dig, så er vi her på Pakke.dk altid klar til at være dig behjælpelig.

Pakkelabel

Efterhånden som der er kommet flere og flere forskellige kurérfirmaer, kan det ofte være svært for små og mellemstore butikker og webshops, at gennemskue hvor det er lettest og billigst at få fragtet sine varer.

Dette er blot én af de udfordringer der kan være ved at drive forretning, men det er dog en væsentlig én af slagsen. Her på pakke.dk er vi sat i verden for at hjælpe lige præcis DIG med det vi er eksperter i – at finde din næste fragtpartner. Er du i tvivl om hvilket pakkelabel du skal bruge? Og er du i tvivl om hvor du får de bedste priser? Her kan du sammenligne blandt nogle af de mest kendte fragtfirmaer, og derefter bestemme hvem der skal fragte dine næste varer rundt til dine glade kunder.

Pakkelabel

Når det drejer sig om fragt, så er det ofte én af de ting i virksomheden som vores kunder tager for givet, og det er typisk ikke her du ønsker at bruge din tid. Vi forstår det godt, men hvis man ser på hvor mange penge mange firmaer bruger på en så simpel ting som et pakkelabel, så er det vigtigt at disse ting er i orden.

Det er vigtigt at du er klar over hvilke produkter der passer til hvad, og hvilken leverandør der yder den bedste service. Du skal huske på at fragtmanden i mange tilfælde er en forlængelse af din butik. Det er fragtmandens smil der møder kunden når pakken skal afleveres, og det er fragtmandens humør, der kan være med til at cementere den gode kundeoplevelse, der følger med at handle hos lige præcis dig.

Det er ingen hemmelighed, at det er krævende at skabe den gode kundeoplevelse hver gang en kunde handler hos dig. Den mindste lille ting kan betyde, at det bliver en kedelig oplevelse at handle i din shop. Og selvom det selvfølgelig ikke er din skyld at fragtmanden måske læser dit pakkelabel forkert, så giver det et dårligt helhedsindtryk af din shop, når din kunde ikke får deres varer når de forventer den.

Hvis du er i tvivl om hvem der skal være din næste fragtmand, så anbefaler vi dig altid at du ser dig om på trustpilot, ser på hvordan firmaets kunder tager imod dem, og naturligvis holder dette op imod deres priser. Husk at det ofte kan give god mening, at bruge et par ekstra kroner på en leverance hvis kunderne bliver gladere for at handle i din shop.